ישראל בזמן מלחמה
תיעוד העשייה של מערכת החינוך ושל ההתאמות בהוראת המתמטיקה
תיעוד העשייה של מערכת החינוך ושל ההתאמות בהוראת המתמטיקה
חינוך בזמן מלחמה מחייב יצירתיות והתמדה. מורים, מטפלים, ומתנדבים מצאו את עצמם לפתע במציאות מעורערת שדרשה התמודדות עם אתגרים אדירים ויצירת סדר בכאוס שנוצר. במציאות זו הוקמו קבוצות למידה במרכזי המפונים, הותאמו חללים פיזיים לשימוש כבתי ספר ארעיים, שולבו צוותים מקצועיים עם מתנדבים, שובצו מומחים לטיפול בטראומה, הוקם מערך של למידה מקוונת, ושיטות ההוראה הותאמו למצב הייחודי.
מאחר שהתמודדות בתקופות חירום אינה זרה לישראל, אנו סבורים כי יש חשיבות לתיעוד העשייה החינוכית בימי מלחמה. לכן אנו מציעים להזמין שני דוחות: האחד יתמקד באופן שבו מערכת החינוך מגיבה ומתמודדת עם ארגון ההוראה והלמידה בימי מלחמה; הדו"ח השני יתמקד בהתאמות הספציפיות המיושמות בהוראת המתמטיקה.
*הטקסט המוצג לעיל מציג את המענק כפי שאושר על ידי דירקטוריון הקרן / מענק 548