הרחבת התפוצה של "הגיע זמן חינוך" ל-45,000 קוראים בחודש
הרחבת התפוצה של המגזין המקוון "הגיע זמן חינוך" בחמישים אחוז, ל-45,000 קוראים בחודש
הרחבת התפוצה של המגזין המקוון "הגיע זמן חינוך" בחמישים אחוז, ל-45,000 קוראים בחודש
מיד עם תחילת המלחמה, החלטנו להשתמש בפלטפורמה הדיגיטלית "הגיע זמן חינוך" כמוקד של מידע לאנשי חינוך בכל הארץ. הגברנו את תדירות הפרסומים לשלוש כתבות ביום, כולל חקרי מקרה של פרקטיקות בחינוך וכלים פדגוגיים לטיפול בטראומה. פעלנו בשיתוף עם Ynet, אתר החדשות הפופולרי ביותר בישראל, כדי לשתף תכנים עבור מורים והורים. קיימנו ביקורים במרכזי למידה שהוקמו עבור התלמידים המפונים כדי לאסוף עדויות מצולמות מפי אנשי ונשות חינוך. בנוסף, פתחנו קבוצת ווטסאפ ייעודית למגזין, אליה הצטרפו מאות מורים ומורות.
כעת בכוונתנו להרחיב את תפוצת המגזין ותכניו, כדי לאפשר לציבור המורים להציג ולחלוק פרקטיקות של הוראה וניסיון שצברו במהלך המלחמה. הצורך בתכנים מסוג זה חיוני בשל הנסיבות החינוכיות המשתנות חדשות לבקרים, והפרקטיקות הספציפיות המיושמות עקב כך. מאחר שמשרד החינוך עצר באופן זמני את הפעילות של הקהילות ללמידה מקצועית, המורים מצאו את עצמם ללא קבוצות העמיתים שבהן הם רגילים לחלוק ידע ולהתייעץ.
מניתוח נתוני המגזין עולה שמתחילת המלחמה היו לו 30,000 קוראים בחודש, מהם 50% נכנסו דרך גוגל, 33% דרך הניוזלטר השבועי המגיע בדוא"ל ודרך קבוצת הווטסאפ של המגזין, ו-17% דרך הרשתות החברתיות. כעת, בשלושת החודשים הבאים, אנו מעוניינים לשפר את ביצועי הקידום האורגני ולהשיג תוצאות אופטימליות בפרסום בגוגל, וכן להגדיל את מספר המינויים – הן לניוזלטר והן לקבוצת הווטסאפ. ברשתות החברתיות יפורסמו פוסטים שמטרתם לעורר את התעניינות הקוראים לבקר במגזין ולקרוא את המאמרים המתפרסמים בו. הציפייה היא לעלייה של 50% במספר הקוראים.
*הטקסט המוצג לעיל מציג את המענק כפי שאושר על ידי דירקטוריון הקרן / מענק 556