חברי המועצה המייעצת 2020

פרופ’ לי שולמן יושב-ראש, נשיא בדימוס של קרן קרנגי לקידום ההוראה, ראש הקתדרה על שם Charles E. Ducommun  בבית הספר לחינוך של אוניברסיטת סטנפורד. פרופ’ שולמן כיהן בעבר גם כנשיא האגודה האמריקאית לחקר החינוך, היה חבר האקדמיה הלאומית לחינוך של ארה”ב וכיהן כנשיאהּ.

מר יוסי בידץמנכ"ל המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח). אלוף במיל', בתפקידו האחרון כחבר המטה הכללי, פיקד על המכללות הצבאיות ולפני כן כיהן כרח"ט מחקר באמ"ן.

גב’ פגי ברוקינסנשיאת 'המועצה הלאומית לסטנדרטים מקצועיים בהוראה' בארה"ב, לשעבר מורה למתמטיקה ומנהלת מייסדת של בית ספר טכנולוגי-מדעי בפלורידה.

גב’ שלומית דוידוביץמורה למתמטיקה ומדריכה מחוזית של מחוז מרכז. מובילה את תכנית "5 החדשה", המאפשרת לאלפי תלמידים המבקשים ללמוד 5 יחידות מתמטיקה לקבל הזדמנות שלא ניתנה להם בעבר.

ד"ר לאה דולבהאחראית לשעבר על תחום הוראת המתמטיקה ברשת "אורט-ישראל" ומורה למתמטיקה. בעלת דוקטורט מהטכניון, התמחות בהתפתחות מקצועית של מורים למתמטיקה.

פרופ’ מרשה ליןחוקרת חינוך מדעי בבית הספר הגבוה לחינוך של אוניברסיטת קליפורניה, בברקלי. היא חברה באקדמיה הלאומית לחינוך בארה”ב, וכן באגודה האמריקנית לקידום המדע ובאגודה האמריקנית לפסיכולוגיה. הדוקטורט של פרופ’ לין הוא מאוניברסיטת סטנפורד.

ד"ר טלי נחליאלימרצה בכירה בחוג לחינוך מתמטי וראש פרויקטפרקטל: פרקטיקות להוראה איכותית במתמטיקה ופיסיקה במכללת לוינסקי. בעלת דוקטורט מאוניברסיטת חיפה.

מר קובי שוורצבורדמורה לפיזיקה ומנהל תחום מדעים וטכנולוגיה במרכז חינוך ליאו בק בחיפה. שורצבורד בוגר הטכניון ומכון ויצמן למדע והמורה הישראלי הראשון שעבר הכשרה ב-CERN, מאיץ החלקיקים במרכז לחקר הגרעין בג'נבה. ממובילי קהילות מורי הפיזיקה מטעם מכון ויצמן למדע. שורצבורד הוא הזוכה בפרס טראמפ להוראה איכותית לשנת 2013.

גב’ דלית שטאוברלשעבר מנכ”לית משרד החינוך ומנהלת מחוז תל-אביב במשרד החינוך. בוגרת אוניברסיטת בר אילן בהוראת אנגלית כשפה שנייה, ובעבר כיהנה כמורה, מנהלת פדגוגית וסגנית מנהל בית ספר ברמת השרון.